Saturday, January 22, 2011

22nd of January

Happy Birthday to me,Happy Birthday to me,Happy Birthday to me,Happy Birthday to me.
lalalala..

22 Januari=My Birthday



dari pagi tadi sampai petang memang aku rasa hari ni bukan birthday aku.Totally,hari ni mmg boring.hampeh.every year maxis bg aku call free bila hari jadi aku.hari ni aku call orang sekali je.sungguh tak berbaloi kan??huhu..



Tadi lepas Maghrib,mak aku bawak balik sebijik kek..baru la rasa cam birthday aku hari ni.hahaha.biasa la kan.kalu hari jadi msti ade kek.dak gitu?

first time tgk kek ni,terbeliak aku tgk colour dia.HAHAHA..gila menyilau


potong kek..:)

walaupon colournya agk striking,tapi kek sedap gila.of course la xleh lwn Secret Recipe punya..
yang ni evergreen punya.hahaha..muka overexcited je.pakai tudung pon main saut je.tade mase la nak pkai shawl bagai..tutup aurat sudah..

Lastly,ucapan untk diri sendiri::semoga impian tercapai dan dimurahkan rezeki sentiasa.Amin


P/S::muka happy je!hahaha